neděle 31. července 2016

101 cílů za 1001 dní

Tak už i já jsem se nakonec rozhodla dát svoje cíle na blog. Nejdříve jsem si je chtěla nechat napsané jen tak v deníku pro sebe, ale adminka jednoho blogu a kamarádka mě popostrčily k tomu, dát si je na blog taky. A tady jsou.



Začátek 1.7.2016-Konec 29.3.2019
HOTOVO


Sport

1. Odcvičit P90X
2. Odcvičit P90X3
3. Naučit se provaz
4. Zlepšit rozštěp
5. Alespoň 5x se přitáhnout
6. Naučit se bruslit
7. Udělat 20 pánských kliků
8. Jít 30x na badminton
9. Celocvičící den
10. Uběhnout 10 km(v kuse, bez přestávek)
11. Naučit se pořádně všechny cviky z jogy v P90X
12. Vyzkoušet Pole dance
13. Jít 40x do bazénu(plavat, ne blbnout)
14. Jít 10x na kolo

Jídlo

15.Ochutnat 10 nových věcí: 1.Chia semínka
                                               2. Quinoa
                                               3. Datlový sirup
                                               4. Kukuřičný sirup
16.Vyzkoušet 50 nových receptů(hlavní jídlo,snídaně...) : 1. Brokolicové placky s kari
                                                                            2. Zapečená plněná cuketa, žampiony, rajčata
                                                                            3. Cajenské kuře s rýží
                                                                            4. Kuřecí placky s cuketou a kari
                                                                            5. Pohankové lívanečky
17. Upéct 20 různých moučníků(buchty, muffiny, dorty..........)
18. Vyzkoušet 20 nových restaurací/kaváren 1. Penzion Kovářov
19. Zkusit domácí nachos
20. Vyzkoušet 10 pomazánek
21. Vyzkoušet 10 polévek
22. Vyzkoušet 10 salátů: 1.Salát s hroznovým vínem a cheddarem
23. Vyzkoušet domácí nanuky

Zážitky, výlety.....

24. Návštívit 3 různé ZOO
25. Navštívit 30 památek( hrady, zámky....)
26. Navštívit 50 různých měst, vesnici....(staré i nové): 1. Německo-Passov
                                                                                         2. Kájov
                                                                                         3. České Budějovice
                                                                                         4. Kosova hora
                                                                                         5. Lipno nad Vltavou
                                                                                         6. Tábor
                                                                                         7. Třeboň

27. Lanový park
28. Aqualand Moravia
29. Podívat se zase k moři
30. Navštívit 15 muzeí, výstav:1. Giganti, Lipno-výstava pravěkých zvířat
31. Aquapalace Praha
32. Let balonem
33. Lezecká stěna
34. Nákupy v Primarku
35. Divadlo 3x
36. Piknik
37. Podívat se do Anglie
38. Podívat se do Francie
39. Podívat se ke 20ti vodním nádržím...., jezerům, rybníkům..... : 1. Rybník Svět
                                      

Knihy, filmy

40. Přečíst 100 knih: 1. Sedmilhářky-Liane Moriarty
                                  2. Stoletý stařík který vylezl z okna a zmizel - Jonas Jonasson
41. Podívat se na 100 filmů: 1. Captain America:Návrat prvního Avengera
                                              2. Než jsem Tě poznala
42. Přečíst všechny díly Harryho Pottera v angličtině
43. Jít na 20 filmů do kina
44. Přepsat si všechny přečtené knihy od roku 2008 a psát si ke knihám přečteným od teď děj.
45. Přečíst všechny díly Upířích deníků
46. Koupit všechny chybějící díly knih, které mám doma(ty které půjdou sehnat)
47. Podávat se na 5 filmů v angličtině bez titulků
48. Přečíst zbývající díly Písně ledu a ohně
49. Přečíst 15 knih vydaných do roku 2000
50. Přečíst 5 autobiografických knih
51. Přečíst 5 historických knih
52, Přečíst 5 knih od Stephena Kinga
53. Přečíst 5 detektivek
54. Přečíst 5 zfilmovaných knih : 1. Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel - Jonas Jonasson
55. Podívat se na 5 filmů natočených podle knihy: 1. Než jsem Tě poznala
56. Dočíst zbývající díly Eragona
57. Mít na databázi 555 přečtených knih
58. Koupit si kuchařku Jamie Olivera
59. Zkouknout 4 nové seriály

Blog

60. Mít 25000 zobrazení blogu
61. Mít 30 pravidelných čtenářů
62. 100 článků na blogu
63. 150 komentářů na blogu

Ostatní(tady možná bude i něco z předchozích kategorií)

64. Shodit přes břicho 8cm
65. Zpevnit zadek
66. Zpevnit a vytvarovat nohy
67. Zpevnit a vytvarovat ruce
68. Napsat 30 recenzí : 1. Sedmilhářky - Lianne Moriarty
                                      2. Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel - Jonas Jonasson
69. Nakreslit 30 obrázků
70. Roztřídit si a vytisknout fotky
71. Sepsat dohromady všechny básničky
72. Roztřídit deníky, dokumenty atd...
73. Koupit 3 bylinky: 1. Pažitka
                                 : 2. Bazalka
                                  : 3. Petržel
74. Vypěstovat jedno ovoce
75. Vybalit a pořádně uklidit byt
76. Napsat 10 básniček
77. Najít si novou práci
78. Něco vyrobit 5x
79: Vyfotit brouka, aby to nějak vypadalo
80. Zaplnit svoji kuchařku recepty s fotkama
81. Koupit si kvalitní foťák 
82.Laser game
83. Úniková hra
84. Jít na bowling 30 x
85. Dát na bowlingu 140 bodů(to bude u mě těžký)
86. Dojít si k zubaři
87. Dojít si na alergologii
88. Dojít si k doktorovi se zápěstím
89. Koupit: Grilovací pánev, Mlékovar, Váhu, Postel, Kvalitní matrace, Mísa na ovoce
90. Dostavět puzzle od Ell
91. Postavit puzzle 3000
92. Postavit 10x puzzle.
93. 20x jít fotit  1, 2, 3,
94. Zlepšit angličtinu
95. Stáhnout písničky do mobilu
96. Vytvořit si na youtube seznam k vaření
97. Koupit 15 památečních mincí
98. Tetování na kotník
99. Vyfotit blesky
100. Alespoň částečně se naučit přehled literatury
101. První pomoc(zopakovat, naučit líp....)

Tak to je všechno, budu se snažit splnit všechny své cíle, které jsem si dala. A jak jste na tom s cíli vy? Také si je sepisujete a plníte? :)

11 komentářů:

  1. Teda, to zní dobře, fajn nápad :) měla bych si taky něco takového sepsat a tím se i motivovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn, když máš cíle sepsané, a vidíš je třeba každý den, lépe se plní :) Já už od mala pořád něco sepisuju,deníky, seznamy všeho možného a i mě to plnění víc baví, když to mám na papíře :) ( nebo teď i na blogu)

      Vymazat
  2. Já už svůj seznam mám taky :D Snad to obě stihneme splnit! :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cas na to mame,tak bysme mohly :D :)

      Vymazat
  3. Heh... Zrovna za pár dní se na blogu podobný článek objeví =D Nedávno jsem totiž oběvil 4 roky starý sešítek, kde jsem si takové cíle sepsal, jen trochu jiným způsobem, a tak se o ně podělím =D =D Každopádně držím palce, jen bacha na body jako "zlepšit", protože jsou nepřímé a těžko se odfajfkovávají ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem na clanek zvedava,urcite si ho prectu :) dekuju :) Tak treba nakonec zlepsit nahradim udelat :) i kdyz zrovna u rozstepu nevim :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí dojít si k zubaři :D Zdá se to jako moc fajn nápad, taky bych to měla zkusit :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem byla naposled pred dvema lety,pak jsem mela jit chvilku po tom,co jsem nastoupila do práce,ale misto toho jsem musela byt v praci a od ty doby jsem se neobjednala :D

      Vymazat
    2. Ja jsem byla naposled pred dvema lety,pak jsem mela jit chvilku po tom,co jsem nastoupila do práce,ale misto toho jsem musela byt v praci a od ty doby jsem se neobjednala :D

      Vymazat
  6. Super cíle :-) V něčem se shodneme, u hodně tě obdivuju a něco mi přijde jako dobrá inspirace :-)) Držím palce, ať se ti plnění daří :-)
    Lutzia

    OdpovědětVymazat

Za komentáře děkuji, jsem ráda za každou vaši odezvu :)